صفحه اصلی > مطالب مفید 
اولتراسوند (Cavitation) تاریخ ثبت : 1398/08/01
طبقه بندي : ,,
عنوان : اولتراسوند (Cavitation)
متن کامل :


امواج فراصوت (اولتراسوند) Ultrasound : امواج اولتراسوند به دسته ای از امواج مکانیکی گفته میشود که فرکانس نوسانش بیش از محدوده شنوایی انسان است. سیستم های اولتراسوند سالهاست که در ارائه انواع خدمات در کلینیک ها زیبایی به کار گرفته میشوند و نقش موثر خود را در رفع مشکلاتی نظیر کاهش چین و چروک ها ودرمان سلولیت، برپایه مکانیسمهای شناخته شده فیزیولوژیک به اثبات رسانده اند.

در طی چند سال اخیر اوالتراسوند تغییرات بنیادی کرده و توانسته است با تکنولوژی نوین به نام Cavitation پا به عرصه تکنولوژیهای لاغری موضعی بگذارد . مطالعات کلینیکی و دانشگاهی صورت گرفته حاکی از قابلیت قابل توجه این سیستم در تحقق اهداف درمانی مورد نظر است .
اشکال قدیمی تر امواج صوتی دارای مکانیسم ایجاد لاغری موضعی مشابه تکنولوژی RF
بوده اند ولی اشکال جدید که Cavitation نامیده می شوند با اعمال و ارسال امواج پرفشار و کم فشار به صورت متناوب به سمت بافت چربی موجب از هم پاشیده شدن و تخریب جدار سلولهای چربی شده وقطرات چربی را درون بافت آزاد می نمایند و چربی های آزاد شده از طریق کبد و کلیه ها از بدن دفع میشود.

 f4     f2
f5

 ویژگی های سیستم Cavitation

 f7     f6
درمان بدون نیاز به بیهوشی
آسان و راحت و بدون درد و بدون ایجاد اسکار یا جوشگاه در محل عمل
اثربخشی در عین ایمن بودن
زمان درمان کوتاه (15 – 20 دقیقه )‌
قابلیت درمان چربی های موضعی: بازوها ، شکم ،‌کمر ، بالای ران ، داخل ران و پشت زانو
بهترین افراد کاندید لاغری موضعی با کاویتاسیون،در سنین بین 25 – 55 سال است و کاهش قابل توجهی در سایز بعد از جلسه اول درمان قابل انتظار است . در هر قسمت از موضع درمان 15 – 10 دقیقه طول می کشد در هر جلسه میتوان تا 90 دقیقه روی نواحی مختلف کارکرد و فاصله جلسات را میتوان یک هفته ای تنظیم نمود. همراه سازی درمان کاویتاسیون با ورزش و رژیم، نتایج درمان را افزایش میدهد.

 f10     f9     f8
 اولتراسوند منع استفاده از Cavitation

f11

1 – بارداری – شیردهی – پیس میکرو قلبی – وجود پروتز یا ایمپلنت فلزی در موضع درمان

2 - نواحی حساس مانند سروگردن – نواحی نزدیک به استخوانها و چشم و بیضه
3 – هر نوع عفونت فعال در پوست موضع درمان
4 - بیماریهای کبد و کلیه
کمپانیهای مختلف در نقاط مختلف دنیا اقدام به ترکیب نمودن دو یا چند روش مختلف لاغری موضعی و دستگاههای لاغری ترکیبی نموده اند مثلاً‌ ترکیب LPG و لیزر دیود و RF با cavitation که هدف نتیجه بهتر و قطعی تر و جلب رضایت مراجعه کنندگان به مراکز زیبایی و لاغری است.

نویسنده : دکتر ایمانی
تعداد نمایش : 3034 <<بازگشت

با ما مرتبط باشید!

تهران ، ونک ،گاندی شمالی ، خیابان برادران شریفی پلاک14 ،طبقه چهارم ،زنگ چهار

02188202914-02188292915
02188783761-02188874564